
Honda Motor Europe
De kracht van narrowcasting in een showroom vol passie
Honda Motor Europe tilt beleving naar topniveau
Met het Dream Dealer-concept zet Honda Motor Europe een nieuwe standaard voor de motordealer. Het is een plek waar alles draait om belevenis, passie en connectie met het merk. Niet alleen motoren, maar ook kleding, accessoires en sfeer brengen het erfgoed van Honda tot leven. Je loopt geen showroom binnen, maar een wereld die draait om innovatie, avontuur en adrenaline. Die ervaring moet in élke vestiging voelbaar zijn. En precies daar kwam narrowcasting in beeld.
Het vraagstuk
Hoe breng je de merkbeleving van Honda tot leven in een fysieke ruimte?
Honda Motor Europe wilde meer dan een showroom. De ambitie: een ervaring neerzetten die de bezoeker onderdompelt in het verhaal achter Honda. Geen rijen motoren, maar een droomwereld waar innovatie, snelheid en avontuur samenkomen. Hiervoor introduceerde Honda het ‘Dream Dealer’-concept. Maar hoe zorg je dat die beleving in élk land hetzelfde niveau haalt?


De oplossing
Vier schermen. Eén beleving. Overal in Europa.
Samen met Honda ontwikkelden we een gestandaardiseerde narrowcasting-oplossing voor alle Dream Dealers. Elk van de vier schermen heeft een eigen functie in de showroom: van de Lounge tot Super Sport, van Adventure tot Street. De content sluit aan op de omgeving en versterkt het gevoel dat je een wereld binnenstapt, niet gewoon een showroom. Alle schermen worden door ons vooraf geconfigureerd en plug & play geleverd op locatie.
De kracht van onze aanpak
Elk scherm wordt door ons vooraf ingesteld en werkend geleverd, zodat de installatietijd op locatie minimaal is.
Eén centrale oplossing waarmee Honda eenvoudig content uitrolt naar 200 dealers in heel Europa.
Werkt moeiteloos met verschillende typen schermen en spelers, afgestemd op de wensen van Honda.
We houden alle schermen op afstand in de gaten en grijpen direct in bij afwijkingen.




Het resultaat
Van Rotterdam tot Rome, Ballyema tot Barcelona: één sterke merkervaring
Inmiddels draaien onze narrowcasting-oplossingen bij meer dan 60 dealers in Europa, dat volgend jaar uitgebreid wordt naar 200 dealers, waaronder in Duitsland, Frankrijk, Italië, Zwitserland, Oostenrijk, UK en Spanje. Moto Rotterdam was de eerste Dream Dealer van Nederland. Iedere locatie straalt dezelfde energie uit. Bezoekers voelen zich direct verbonden met het merk. En Honda houdt centraal grip op content en uitstraling. Efficiënt, schaalbaar én met oog voor detail.
Ook jouw merk sterk neerzetten?
Wil je net als Honda de merkbeleving versterken op élke locatie? We denken graag met je mee. Van strategie tot content en techniek. Klaar voor impact?

Projecten